wtorek, 29 listopada 2011

Centra (Exide) - „7 grzechów głównych użytkowników akumulatorów”

Będąc firmą świadomą roli ekologii dla dalszej egzystencji ludzi, 
zdecydowanie popieramy takie akcje.

źródło: Exide.pl

Ekologiczna edukacja

Nie porzucaj; Nie zapomnij o zabezpieczeniu; Nie zaliczaj wpadek; Nie rozbieraj, nie rób kwasu; Nie pozostawiaj go w spoczynku; Nie przywiązuj się do starego modelu; Nie przeładuj… Siedem haseł, nowy sposób komunikacji, nowa szata graficzna i cel nadrzędny – edukacja – ekologiczna kampania Exide z pewnością zapada w pamięć.
„7 grzechów głównych użytkowników akumulatorów” – tak można podsumować nową proekologiczną kampanię Exide. Uświadamiamy w niej i uczymy, jak bezpiecznie korzystać z akumulatorów, by służyły niezawodnie i długo.
„Zdecydowaliśmy się na odważną linię komunikacyjną, bo ta kampania ma przede wszystkim uczyć – bez zbędnych ozdobników i niepotrzebnej finezji. Przekazujemy treści klarowne i dobitne, trafiające do czytelnika, a jednocześnie przykuwające oko i łatwe do zapamiętania. Liczymy, że akcja ta zaowocuje zwiększeniem świadomości na temat bezpiecznego użytkowania akumulatorów w Polsce.” – mówi Jarosław Nadstazik, dyrektor marketingu Exide Technologies.
„7 grzechów głównych” będzie pojawiać się w kolejnych odsłonach w dobrych czasopismach motoryzacyjnych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz