Akumulator jest oferowany w cenie 240zł, w której zawierają się koszty dostawy, zarówno kurierem w całej Polsce,
oraz na terenie Szczecina przez naszego pracownika.
Jeśli macie Państwo pytania zapraszamy do pisania maila sklep[at]e-moto.pl lub telefonicznie (91) 38 31 119
Szczegóły oraz kup teraz: MB16A
MB16AU MotoBatt nie jest zwykłym akumulatorem.
Posiada więcej ołowiu na komórkę niż większość czołowych producentów akumulatorów. Produkowany w technologii AGM,jest w pełni naładowany i gotowy do użycia bez konieczności zalewania i ładowania dzięki użyciu nowych mat z włókna szklanego, całkowicie absorbujących kwas. Oznacza to że MotoBatt mają większą moc i dłuższą żywotność oferując 2 letnią gwarancję.Szczelnie zamknięte,mogą pracować w każdym położeniu bez konieczności uzupełniania kwasu.
To jest akumulator bezobsługowy!
Jego jakość spełnia lub przekracza specyfikacje OEM.
Doświadcz już dziś różnice akumulatorów MotoBatt!
* Zaawansowana Technologia Włókna Szklanego-AGM
* Wydłużona Żywotność
* Naładowany.Gotowy do Instalacji-Bezobsługowy!
* Szczelnie Zamknięty.Bez Możliwości Wycieku
* 20% Większa Moc Rozruchowa
* Prosty Montaż Dodatkowych Nierdzewnych Końcówek
* 24 miesiące gwarancji
Posiada więcej ołowiu na komórkę niż większość czołowych producentów akumulatorów. Produkowany w technologii AGM,jest w pełni naładowany i gotowy do użycia bez konieczności zalewania i ładowania dzięki użyciu nowych mat z włókna szklanego, całkowicie absorbujących kwas. Oznacza to że MotoBatt mają większą moc i dłuższą żywotność oferując 2 letnią gwarancję.Szczelnie zamknięte,mogą pracować w każdym położeniu bez konieczności uzupełniania kwasu.
To jest akumulator bezobsługowy!
Jego jakość spełnia lub przekracza specyfikacje OEM.
Doświadcz już dziś różnice akumulatorów MotoBatt!
* Zaawansowana Technologia Włókna Szklanego-AGM
* Wydłużona Żywotność
* Naładowany.Gotowy do Instalacji-Bezobsługowy!
* Szczelnie Zamknięty.Bez Możliwości Wycieku
* 20% Większa Moc Rozruchowa
* Prosty Montaż Dodatkowych Nierdzewnych Końcówek
* 24 miesiące gwarancji
Specyfikacja:
ZASTOSOWANIE W MOTOCYKLACH:
HONDA
VT750C Shadow 83
VT700C Shadow 84-85
1100 Spirit,Aero A.C.E. Tourer 98-00
VT1100C Shadow Spirit 85-97
VT1100C2 A.C.E. 95-99
Opis technologii AGM:
Technologia AGM
Nowoczesne akumulatory powinny charakteryzować się wydłużonym okresem eksploatacji i całkowitą bezobsługowością, ale również wysokim prądem rozruchowym i odpornością na wpływ wysokiej temperatury panującej w komorze silnika, jak również na niską temperaturę panującą w zimie.
Dlatego coraz większą popularnością cieszą się akumulatory bezobsługowe wykonane w technologii AGM, których cały elektrolit skupiony jest w separatorach (matach) wykonanych ze specjalnego włókna szklanego, umieszczonych pomiędzy ołowiowymi płytami akumulatora. Włókno to charakteryzuje się bardzo dużą porowatością i chłonnością.
Akumulator AGM jest więc odporny na wycieki, wstrząsy i wibracje, doskonale sprawdza się nawet w najcięższych warunkach, a dzięki wzmocnionej konstrukcji dobrze znosi częste cykle ładowania i rozładowania.
System uszczelnienia akumulatora AGM zawiera jednokierunkowy zawór ciśnieniowy zwany VRLA (valve regulated lead acid). Otwiera się przy nadmiernym wzroście ciśnienia nagromadzonych gazów (zjawisko to może nastąpić np. podczas przeładowywania akumulatora) i bezpiecznie odprowadza powstały gaz na zewnątrz, zapobiegając rozsadzeniu hermetycznej obudowy.
Dzięki technologii AGM akumulator ma też bardzo niski opór wewnętrzny, a tym samym skraca się czas reakcji pomiędzy masą czynną płyty a elektrolitem, co w przypadku ładowania akumulatora w skrajnie niskiej temperaturze albo w warunkach miejskich (częste rozruchy i krótkie odcinki jazdy) pozwala uzyskać znacznie lepsze parametry magazynowania energii.
Wpływ temperatur zewnętrznych
Niskie temperatury nie sprzyjają zachowaniu nominalnych parametrów akumulatorów. W pełni sprawny akumulator, który w temperaturze +25°C ma 100% pojemności elektrycznej, w temperaturze 0°C będzie miał jej tylko 80%, a przy mrozie -25°C już zaledwie 60%. Jeżeli akumulator jest już częściowo rozładowany, to przy niskich temperaturach jego pojemność elektryczna będzie jeszcze mniejsza.
Podobnie jest z prądem rozruchu, którego wartość obniża się również wraz ze spadkiem temperatury. Podaje się, że przy -18°C zdolność rozruchowa akumulatora wynosi 50% wartości uzyskiwanej przy 20°C. Jednocześnie podczas niskich temperatur rośnie zapotrzebowanie silnika na moc rozruchową.
Prawidłowe użytkowanie
Akumulator wymaga stałego utrzymywania w czystości. W czasie jego mycia lub czyszczenia nie wolno dopuścić, aby jakiekolwiek środki i płyny dostały się do wnętrza akumulatora.
Akumulatory bezobsługowe ładuje się na takich samych zasadach, jak akumulatory obsługowe, jeśli ich napięcie spoczynkowe jest mniejsze niż 12,5 V.
- Model: MB16A
- CCA: 240A
- Zastępuje: HYB16AA, HYB16A-AB
- Napięcie: 12 V
- Amp Hrs: 17,5 Ah
- Wymiary: 151x91x181
- Waga: 5.90 kg
ZASTOSOWANIE W MOTOCYKLACH:
HONDA
VT750C Shadow 83
VT700C Shadow 84-85
1100 Spirit,Aero A.C.E. Tourer 98-00
VT1100C Shadow Spirit 85-97
VT1100C2 A.C.E. 95-99
Opis technologii AGM:
Technologia AGM
Nowoczesne akumulatory powinny charakteryzować się wydłużonym okresem eksploatacji i całkowitą bezobsługowością, ale również wysokim prądem rozruchowym i odpornością na wpływ wysokiej temperatury panującej w komorze silnika, jak również na niską temperaturę panującą w zimie.
Dlatego coraz większą popularnością cieszą się akumulatory bezobsługowe wykonane w technologii AGM, których cały elektrolit skupiony jest w separatorach (matach) wykonanych ze specjalnego włókna szklanego, umieszczonych pomiędzy ołowiowymi płytami akumulatora. Włókno to charakteryzuje się bardzo dużą porowatością i chłonnością.
Akumulator AGM jest więc odporny na wycieki, wstrząsy i wibracje, doskonale sprawdza się nawet w najcięższych warunkach, a dzięki wzmocnionej konstrukcji dobrze znosi częste cykle ładowania i rozładowania.
System uszczelnienia akumulatora AGM zawiera jednokierunkowy zawór ciśnieniowy zwany VRLA (valve regulated lead acid). Otwiera się przy nadmiernym wzroście ciśnienia nagromadzonych gazów (zjawisko to może nastąpić np. podczas przeładowywania akumulatora) i bezpiecznie odprowadza powstały gaz na zewnątrz, zapobiegając rozsadzeniu hermetycznej obudowy.
Dzięki technologii AGM akumulator ma też bardzo niski opór wewnętrzny, a tym samym skraca się czas reakcji pomiędzy masą czynną płyty a elektrolitem, co w przypadku ładowania akumulatora w skrajnie niskiej temperaturze albo w warunkach miejskich (częste rozruchy i krótkie odcinki jazdy) pozwala uzyskać znacznie lepsze parametry magazynowania energii.
Wpływ temperatur zewnętrznych
Niskie temperatury nie sprzyjają zachowaniu nominalnych parametrów akumulatorów. W pełni sprawny akumulator, który w temperaturze +25°C ma 100% pojemności elektrycznej, w temperaturze 0°C będzie miał jej tylko 80%, a przy mrozie -25°C już zaledwie 60%. Jeżeli akumulator jest już częściowo rozładowany, to przy niskich temperaturach jego pojemność elektryczna będzie jeszcze mniejsza.
Podobnie jest z prądem rozruchu, którego wartość obniża się również wraz ze spadkiem temperatury. Podaje się, że przy -18°C zdolność rozruchowa akumulatora wynosi 50% wartości uzyskiwanej przy 20°C. Jednocześnie podczas niskich temperatur rośnie zapotrzebowanie silnika na moc rozruchową.
Prawidłowe użytkowanie
Akumulator wymaga stałego utrzymywania w czystości. W czasie jego mycia lub czyszczenia nie wolno dopuścić, aby jakiekolwiek środki i płyny dostały się do wnętrza akumulatora.
Akumulatory bezobsługowe ładuje się na takich samych zasadach, jak akumulatory obsługowe, jeśli ich napięcie spoczynkowe jest mniejsze niż 12,5 V.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz